Re: notebook: aristo czy acer?

Autor: uho <comu_at_o2.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 09:06:17 MET

Adi Cherryson wrote:

> cze
> zaden z tych !!
> chyba ze lubisz odwiedzac panow serwisantow .
>
> polecam mniej wypasione ale za to firmowe
> toshiba lub uzywany dell
> moi znajomi maja i nadne inne by nie zamienili
>
> pozdro Sneer

bzdury pleciesz!

kupilem ostatnio aristo smarta 300, ma bardzo dobra konfiguracje, jest
wydajny no i ma DWA LATA GWARANCJI co moze byc dowodem tego ze firma nie
zamierza zbankrutowac z powodu ciaglych napraw wad wlasnych produktow jak
to ty powiadasz, a nawet jesli cos sie stanie to zawsze jest dosc dlugi
okres gwarancyjny,

jesli ktos nie jest fleja i potrafi dbac o takiego sprzeta to napewno szybko
sie nie popsuje, widzialem roznych uzytkowniow, ktorzy mysla ze laptop to
komputer do zadan specjalnych, moze twoi znajomi wlasnie tak mysleli (bez
urazy), w kazdym kompie moze cos pasuc, twoi znajomi mieli poprostu pecha,
otco !!!

ja jestem zadowolony z zakupu, uzywam na nim linuksa konkretnie Gentoo z
najnowszym jajem, wszystkie urzadzeniasa sa wykryte i dzialaja prawidlowo,
nie moglem uzyskac jednynie danych o temperaturze wewnatrz laptopa tylko
temp. dysku ze SMARTA, wydajnosc w kompilacji jest porownywalna z moim
stacjonarnym P4 2.4GHz HT, ixy kompiluja sie w niecala godzine,
baterie przy standardowym uzytkowaniu trzymaja kolo 3,5-4h, mam na mysli
kozystanie z internetu, uzywanie roznych programow typu, edytor tekstu czy
grafiki, trzeba pamietac takze o tym ze gwarancja na baterie wynosi jedyne
6 m-cy, troch malo, ale coz

ja kupilem swego sprzeta za 3500zł (1.5Ghz, 512 ramu, 40GB HDD, DVD-CDRW,
czipset i855), podobna konfiguracjea wlaczajac rozszezenie okresu
gwarancyjnego do 2 lat, pewnie wyniosla by kolo 4500 - 5000 zł u markowych
producentow,

aristo nie jest nowa firma, na rynku istnieje chyba od 95r.,
aristo smart 300 ostatnio zdobyl nagrody w pcworldzie odnosnie najlepszego
zakupu i wydajnosci !!!!!!!! goraco polecam :)