Re: Czy to dysk pada???

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 21:49:46 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek" <prosze@czytac.fontem.lucida.console9>
napisał w wiadomości news:cu5unp$n3a$1@korweta.task.gda.pl
> "Michal Kawecki" ulj5uc.def.ln@kwinto.prv

> Nie zależy mi na tym wpisie. A może mi powiesz, za co ten wpis?

No tu mnie zagiąłeś ;-)). Jakby Ci to przekazać, żebyś się broń Boże nie
obraził... za cierpliwość? Bo widzisz - gdybym to ja miał codziennie
naprawiać błędy logiczne partycji, przenosić je, kopiować, wyszukiwać
uszkodzone pliki, porównywać je... to z całą pewnością zmieniłbym zawód.
Bo na informatyka na pewno bym się nie nadawał.

P.S. Jeszcze raz Bardzo przepraszam - ale sam się prosiłeś...

/odpowiadając zmień px na pl/