Re: SLONA PRAWDA o NAPEDACH

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 21:54:20 MET
Message-ID: <cu6062$sme$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Użytkownik "Krzysztof Pawleta" <pawletak@onet_ZAMIEN_poczta.pl> napisał w

> Zauważam pewną nieścisłość: dotychczas zawsze do zakupionej nagrywarki
> LG była dołączona oryginalna gwarancja, a tam (o ile się nie mylę) pisało,
> żaby kontaktować się wyłącznie z serwisem (czyli po za sprzedawcą!)...
> Od dość niedawna dają wyłącznie gwarancję sklepu ;-(

Tak czy siak gwarancję daje producent. Ale to nie zmienia faktu, że można
sprzęt w razie uszkodzenia zwrócić do sprzedawcy - jego obowiązuje
"niezgodność towaru z umową" - czyli stara rękojmia.
Received on Sun Feb 6 21:55:22 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 06 Feb 2005 - 22:51:09 MET