Re: SLONA PRAWDA o NAPEDACH

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 21:56:23 MET

_HEARTSHADE_ wrote:

> I dzisiaj po raz pierwszy od 5 lat dostalem do serwisu nagrywarke LG
> (zaznaczam, ze sprzedawalem przez 5 lat i to dobre kilkaset sztuk).

Zauważam pewną nieścisłość: dotychczas zawsze do zakupionej nagrywarki
LG była dołączona oryginalna gwarancja, a tam (o ile się nie mylę) pisało,
żaby kontaktować się wyłącznie z serwisem (czyli po za sprzedawcą!)...
Od dość niedawna dają wyłącznie gwarancję sklepu ;-(

P.S. To spostrzeżenia kumpla (składacza + serwisanta) - ja nie kupuję LG!

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|