Problem z outlookiem

Autor: Jacek <k308_at_tlen.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 18:58:54 MET

witam!
Mam problem z Outlookiem. Tzn nie chce mi wysyłać maili. Łączę się z
Laptopa za pośrednictwem GPRS lub poprzez karte WLAN. Na jednej i
drugiej opcji problem jest taki sam:

Nie można wysłać wiadomości, ponieważ jeden z odbiorców został odrzucony
przez serwer. Odrzucony adres e-mail to: „x234@tlen.pl”. Temat 'dfg',
Konto: 'abc', Serwer: 'poczta.xxx.xx.pl', Protokół: SMTP, Odpowiedź
serwera: '553 sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts
(#5.7.1)', Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 553, Numer
błędu: 0x800CCC79

Odbieranie przebiega bezproblemowo, idealnie chodzi WWW oraz np. GG.
Co z tym zrobić ?
Pozdrawiam
Jacek