Re: problemy z monitorem Samsung 795MB

Autor: Zazula <zazulla_at_WYTNIJTOgazeta.poczta.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 18:14:36 MET

Włodzimierz Wojtiu|< wrote:
> czytam, wywnioskowałem jeno, że może za dużo, bo dokładnej
> specyfikacji wstydzili się podać (w tym miejscu do którego trafiłem),
> no a tu http://www.metaleks.lv/cenas/5/3716.php trochę na moje
> wychodzi
> z pdf-a ze strony samsung.de 1024x768@104Hz max., zalecana 85Hz i dla
> Twojego tak samo.
> pasmo wideo 185MHz ( tak na "czuja" to trochę przy mało dla tych max
> rozdzielczości i odświerzania)

Ja wlasnie robilam sobie zestawienie parametrow kilku modeli i na ktorejs
stronie sklepu znalazlam jako rozdzielczosc zalecana 1024x768 /104Hz -
pytalam sie o to w sklepach rzeszowskich to potwierdzali takie parametry.
Niestety bedac na stronie Samsunga sprawdzilam tylko plamke jaka oficjalnie
podaja.
Niestety nie mam doswiadczenia w kupowaniu monitorow, poniewaz dwa
poprzednie dostalam w spadku, ostatni Copaq 15" V500 mimo, ze uzywany - u
mnie spisywal sie lepiej niz ten nowy :/

Nawet to mowilam w sklepie kupujac ten monitor.

> ano, z opisu objawów wyszło, że coś jest nie tak
>
> czyli towar wadliwy -> zwrot do sprzedawcy !

O takie stwiedzenie mi chodzilo. Myslalam, ze moze za duzo wymagam od
zwyklego monitora. Przy okazji bawienia sie programe Nokii znalalzlam
piksel, ktoremu za cholernie nie chce sie swiecic :) No len jeden :))) No
niestety czlowiek uczy sie na bledach, czytalam archiwum grup o tym modelu,
jednak jakos wypadl pozytywnie.

--
Pozdrawiam
Zazula