Re: problemy z monitorem Samsung 795MB

Autor: Włodzimierz Wojtiu|< <_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 18:06:51 MET

Użytkownik "Jolly Roger" <spameromnie@wp.pl> napisał w wiadomości
news:4h4tq35g71vg$.d5xwih8yt577.dlg@40tude.net...

> Ale Zuzala napisała że ma ustawione 1024x768 w 100Hz a nie w 1280x1024.
> Czytaj pan dokładnie. U mnie na 1024x768@100Hz wszystko OK a mam 795DF
> (czyli prawie to samo co MB).

czytam, wywnioskowałem jeno, że może za dużo, bo dokładnej specyfikacji
wstydzili się podać (w tym miejscu do którego trafiłem), no a tu
http://www.metaleks.lv/cenas/5/3716.php trochę na moje wychodzi
z pdf-a ze strony samsung.de 1024x768@104Hz max., zalecana 85Hz i dla
Twojego tak samo.
pasmo wideo 185MHz ( tak na "czuja" to trochę przy mało dla tych max
rozdzielczości i odświerzania)

> <poprawność grupowa OFF> Dupa! Samsung<>Szajsung <poprawność grupowa ON>

Tak się akurat złożyło ...

> A no właśnie. Przed zakupem najlepiej włączyć taki monitor i zobaczyć jak
> się obraz i geometria przedstawiają, a dopiero później kupujemy.
> Ten monitor jest prawdopodobnie walnięty, bo mój się tak nie zachowuje.
> Cóż, nawet najlepszym zdarzają się wpadki.

ano, z opisu objawów wyszło, że coś jest nie tak

czyli towar wadliwy -> zwrot do sprzedawcy !

Pozdrawiam

Włodek