Re: problemy z monitorem Samsung 795MB

Autor: Zazula <zazulla_at_WYTNIJTOgazeta.poczta.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 18:41:25 MET

Zazula wrote:
> Ja wlasnie robilam sobie zestawienie parametrow kilku modeli i na
> ktorejs stronie sklepu znalazlam jako rozdzielczosc zalecana 1024x768
> /104Hz.

Zlosliwie nie udalo mi sie znalezc konkretnie tego sklepu, z ktorego danych
korzystalam ale jest ten
http://www.capslock.pl/product_info.php?products_id=12488 Zachecilo mnie to
bardzo, bo uzywam takiej wlasnie rozdzielczosci [swoja droga ze zalecane
przez Samsunga 1280x1024 /75Hz jest dla mnie, osoby z idealnym wzrokiem i
monitorem blisko nosa tragiczne - wszystko takie male, ze nawet ciezko jest
czytac].

--
Pozdrawiam
Zazula