Re: problemy z monitorem Samsung 795MB

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 17:17:02 MET

Dnia Sun, 6 Feb 2005 16:58:06 +0100, Włodzimierz Wojtiu|< napisał(a):

> "Zalecana 1280x1024 @75Hz" cytat ze strony sklepu, także wniosek 100 to za
> dużo
Ale Zuzala napisała że ma ustawione 1024x768 w 100Hz a nie w 1280x1024.
Czytaj pan dokładnie. U mnie na 1024x768@100Hz wszystko OK a mam 795DF
(czyli prawie to samo co MB).

> Jak czytałem ten opis, to pomyślałem, że kupiłaś używany kilkuletni na
> allegro..
> Czyli samsung=szajsung
<poprawność grupowa OFF> Dupa! Samsung<>Szajsung <poprawność grupowa ON>

> Program nokia to b. przydatna rzecz :)
> a zwłaszcza przy kupnie :)
A no właśnie. Przed zakupem najlepiej włączyć taki monitor i zobaczyć jak
się obraz i geometria przedstawiają, a dopiero później kupujemy.
Ten monitor jest prawdopodobnie walnięty, bo mój się tak nie zachowuje.
Cóż, nawet najlepszym zdarzają się wpadki.

> Włodek
pozdr.