Re: WC - Czy wszystko w porzadku ?

Autor: bojler.lmf <bojler_at_quarknet.peel>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 17:46:09 MET

> Bo to jest porażka a nie zestaw WC. Pod kazdym wzgledem.
> Jaka masz temperature jakiego procesora na tym wysokiej jakosci zestawie
> chlodzacym? ;)))

gdzie pisalem ze to "wysokiej jakosci zestaw chlodzacy" ? bo nie
zauwazylem... mowie tylko ze na ta cene, porownywalna z cena
radiatora+wiatrak mam duzo ciszej. i o to mi chodzilo, temperatura byla dla
mnie mniej wazna. ale i tak jest niezle, bo jest 48 przy duronie 1400@1600.
pewnie, mozna miec nizsza, ale po co? 48 to rozsadna temperatura a cisza
napewno wieksza niz klasyczne chlodzenie. uwazam, ze nie ma co narzekac na
to, skoro stosunek jakos/cena jest bardzo dobry w tym przypadku, wszystko
dziala ok i nie ma z tym problemow wiec po co mam mowic ze to porazka?

pozdrawiam