Re: WC - Czy wszystko w porzadku ?

Autor: PSYLO <psylo_niedlaszpamu_at_o2.pe-el>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 18:18:15 MET

Użytkownik "bojler.lmf" <bojler@quarknet.peel> napisał:
> gdzie pisalem ze to "wysokiej jakosci zestaw chlodzacy" ? bo nie
> zauwazylem... mowie tylko ze na ta cene, porownywalna z cena
> radiatora+wiatrak mam duzo ciszej. i o to mi chodzilo, temperatura byla
> dla
> mnie mniej wazna. ale i tak jest niezle, bo jest 48 przy duronie
> 1400@1600.
> pewnie, mozna miec nizsza, ale po co? 48 to rozsadna temperatura a cisza
> napewno wieksza niz klasyczne chlodzenie. uwazam, ze nie ma co narzekac na
> to, skoro stosunek jakos/cena jest bardzo dobry w tym przypadku, wszystko
> [...]

Po prostu uwazam, ze za niewiele wiecej jak polowa tej ceny mozna kupic
rownie cichy (niskie obroty), wydajny i duzo bardziej bezpieczny (CPC
zdecydowanie nie jest w 100% bezpieczne, nie ma to jak plastikowe opaski
itd) zestaw chlodzenia... IMO WC musi kosztowac swoje zeby bylo godne uwagi
:-)

--
Psylo