problemy z monitorem Samsung 795MB

Autor: Zazula <zazulla_at_WYTNIJTOgazeta.poczta.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 16:23:22 MET

 Witam

Jestem wlascielka od poniedzialku w/w monitora. Zastanawia mnie pare spraw:

- uzywam rozdzielczosci 1024x768 w tym momencie mam 85Hz bo jesli dam na
100Hz pojawiala mi sie poziome pasy :/ Ktos sie z tym spotkal?
- na czarnym pulpicie mam biala poswiate, aure wokol ikonek i kursora, jest
to widoczne i przeszkadza [w jednym z testow Nokii tym z 5 malymi bialymi
kwadracikami cholernie to widac]
- tragedia jesli chodzi o minimalizacje okien przy czarnym pulpicie, obraz
sie powieksza i zmniejsza, znalazlam na google, ze ktos okresli to jako
"slaby uklad wysokiego napiecia - za malo mocy dostarcza". Czy to faktycznie
to czy wina lezy gdzies indziej?

Jesli bede miala mozliwosc wymiany w sklepie na inny model monitora to co
polecacie w takiej cenie? Znalazlam gdzie wypowiedz, ze model 755DFX ze nie
ma tego efektu powiekszania i zmniejszania jasnego obrazu. Bardzo prosilabym
o jakas rade, poniewaz to byl pierwszy monitor przeze mnie kupowany. Czy
jedyny sposob na ocenienie czegokolwiek to uzycie programu Nokii w sklepie?

--
Pozdrawiam
Zazula