Re: problemy z monitorem Samsung 795MB

Autor: Robert P. <zyx3_at_poczta.xonet.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 22:20:11 MET

> - uzywam rozdzielczosci 1024x768 w tym momencie mam 85Hz bo jesli dam na
> 100Hz pojawiala mi sie poziome pasy :/ Ktos sie z tym spotkal?

powinien bez problemu pojsc na 100Hz, jesli nie wina moze lezec rowniez po
stronie karty graficznej

> - na czarnym pulpicie mam biala poswiate, aure wokol ikonek i kursora,
jest
> to widoczne i przeszkadza [w jednym z testow Nokii tym z 5 malymi bialymi
> kwadracikami cholernie to widac]

Samsungi tak maja, ale jest malo dokuczliwe, w koncu jak czesto masz biale
elementy na czarnym tle przy normalnej pracy

> - tragedia jesli chodzi o minimalizacje okien przy czarnym pulpicie, obraz
> sie powieksza i zmniejsza, znalazlam na google, ze ktos okresli to jako
> "slaby uklad wysokiego napiecia - za malo mocy dostarcza". Czy to
faktycznie
> to czy wina lezy gdzies indziej?

Mam 755DF i pompowanie jest niemal niezauwazalne, trudno mi powiedziec jak
jest w modelu 795MB
Uwazam sie za osobe, ktora duzo wymaga od monitora, ale nie przesadzalbymbym
z tym pompowaniem , test Nokii testuje sytuacje w ktorych z monitora
wyciskane sa siodme poty. Jesli pompowanie nie przekracza 3-5mm nie ma to
absolutnie ZADNEGO zanczenia w normalnym uzytkowaniu i miesci sie w normie
dla tej klasy monitorow.

pozdrawiam

Robert P.