Re: problemy z monitorem Samsung 795MB

Autor: Xomax <voldekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 17:26:23 MET

> Witam
>
> Jestem wlascielka od poniedzialku w/w monitora. Zastanawia mnie pare spraw:
>
> - uzywam rozdzielczosci 1024x768 w tym momencie mam 85Hz bo jesli dam na
> 100Hz pojawiala mi sie poziome pasy :/ Ktos sie z tym spotkal?
> - na czarnym pulpicie mam biala poswiate, aure wokol ikonek i kursora, jest
> to widoczne i przeszkadza [w jednym z testow Nokii tym z 5 malymi bialymi
> kwadracikami cholernie to widac]
> - tragedia jesli chodzi o minimalizacje okien przy czarnym pulpicie, obraz
> sie powieksza i zmniejsza, znalazlam na google, ze ktos okresli to jako
> [...]

Możesz zamienić na któryś z DFX tylko trzeba sprawdzić na miejscu co bierzesz
zwracając dodatkowo szczególną uwagę na geometrię i to akurat lepiej pod
windowsem sprawdzić przyglądając sie krawędziom i pasom w okienkach windowsa.
Poza tym przyjżeć się jak pracuje w windowsie i dosie (czcionki), ostrość
obrazu, mora i czy nie wydaje jakiś dzwięków. No i jak pracuje na róznych
rozdzielczosciach przy róznych czestotliwosciach odswiezania.