Re: producent tuszu do drukarki ...

Autor: Szo <biczass_at_interia.pel>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 12:30:11 MET

Użytkownik "Konrad Rokicki" <rockykon@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cu39ck$24o7$1@node1.news.atman.pl...
> Niewiem czy na dobrą grupe trafiłem, ale moze ktoś bedzie umiał mi pomoc,
> mianowicie szukam dobrego producenta tuszy do drukarek, mam hp3820 no i
nie
> stać mnie na oryginalne, tylko sam proboje uzupełniać, i tez nie stać mnie
> na wyprubowywanie kazdego rodzaju tuszu, na allegro jest ich kilku, ten co
> teraz mam juz wiem ze sie nie nadaje ... moze ktoś równiez sie w to bawi,
> domyslam sie za zammieniki w sklepach sa regenerowane jednym jednym z
> najtańszych .. ja wolałbym coś lepszego ...

ja stosuje do hp930 i hp 940c wyroby printerii - do koloru,
a czarny to szczerze moowiac do hp no 14 i 45 mozna lac wszsytko i dzialaja
bez problemu :) printeria wychodzi tanio i jesli drukujesz chociaz pare
razy cos na 2 tygodnie to nic nie zasycha a nawet jesli to odicagasz troche
strzykawka i jedziesz dalej.. przy koszcie ~30zl za 3x 125 ml koloru mozna
sie pobawic czasami w odciaganie :)

pozdr
Szi