Re: producent tuszu do drukarki ...

Autor: Konrad Rokicki <rockykon_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 14:33:49 MET

> ja stosuje do hp930 i hp 940c wyroby printerii - do koloru,
> a czarny to szczerze moowiac do hp no 14 i 45 mozna lac wszsytko i
> dzialaja
> bez problemu :) printeria wychodzi tanio i jesli drukujesz chociaz pare
> razy cos na 2 tygodnie to nic nie zasycha a nawet jesli to odicagasz
> troche
> strzykawka i jedziesz dalej.. przy koszcie ~30zl za 3x 125 ml koloru mozna
> sie pobawic czasami w odciaganie :)

rzeczywiście do czarnego mozna nalać wszystkiego, z owego odciągania koloru
miałem duuzo zlewków i z czyszczenia strzykawek propanolem, zmiesząłem
wszystko razem ok 70% porpanol 30 % zlewki z koloru i cz. i .. pięknie
drukuje, nie jest to idealnie czarne, ale do drukowania notatek w pełni
wystarczy... a przy cenie ok 15 zł za litr + 10 zł za 500 kartek ... moge
duuzo drukować a raczej wątpie zeby sie głowica zaopchała, chyba ze sie
uszkodzi...

ale z kolorem nie jest juz tak pięknie ... i własnie koloru szukam dobrej
jakości, co sądzicie o tym http://www.allegro.pl/show_item.php?item=40622430

???