producent tuszu do drukarki ...

Autor: Konrad Rokicki <rockykon_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 21:13:22 MET

Niewiem czy na dobrą grupe trafiłem, ale moze ktoś bedzie umiał mi pomoc,
mianowicie szukam dobrego producenta tuszy do drukarek, mam hp3820 no i nie
stać mnie na oryginalne, tylko sam proboje uzupełniać, i tez nie stać mnie
na wyprubowywanie kazdego rodzaju tuszu, na allegro jest ich kilku, ten co
teraz mam juz wiem ze sie nie nadaje ... moze ktoś równiez sie w to bawi,
domyslam sie za zammieniki w sklepach sa regenerowane jednym jednym z
najtańszych .. ja wolałbym coś lepszego ...

będe bardzo wdzięczny za wasze opinnie

pozdrawiam