Re: Epson R300

Autor: latet <bla_at_bla.bla.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 00:55:56 MET

> R300 ma ekranik tekstowy.

Ups...
No trudno, obejdzie sie.

> ekranika za około 400 zł. Celem uzupełnienia tego co napisano na
> comp.perophs.printers - drukarka nie zużywa tuszu przy każdym włączeniu,
> ale co jakiś czas czyści głowice.

Co jaki czas?

> Dlatego używając jej, praktycznie jej nie
> wyłączam żeby nie zużywać tuszu na niepotrzebne czyszczenie.

A jak odróznic, ze juz jest potrzebne?

> Jest w tej
> drukarce jeszcze jedna okrutna rzecz - przy kazej wymianie pojemnika robi
> test i zużywa nawet do 3% z KAŻDEGO pojemnika

Ouch.... niezle... co to za test, skoro az 3% idzie?
Strona A4 cala gęsto w kolorach?

> staraj sie je wymieniać jak
> najrzadziej:)

To niefajnie, bo mialem taki plan, aby miec 2 komplety -
- oryginalny do zdjec i podróby do zwyklych wydruków...
(kwestia przechowywania napoczętych nieuzywanych tez
jest dla mnie ciekawa...).

> Pytałeś tez o koszty eksploatacji... Postanowiłem zrobić test i
> wydrukowałem na drukarce 73 zdjęcia. Łącznie stan pojemników spadł o 161%.
> Przy cenie pojemnika 70 zł daje to 1,54 za zdjęcie 10x15.

1,54 + papier?
Łacznie 161% to znaczy, ze srednio kazdy stracil 28%.
A jak sie to rozkladalo w na kolory?

Skoro - zaokrąglając - 70 zdjęć zabiera 28% kazdego tuszu,
a test zabiera 3%, to wychodzi, ze ten test, o ktorym pisales,
to odpowiednik ponad 7 zdjęć !!!
Jejku - jak ten test wygląda ??? (i ile trwa)?

Do tej pory slyszalem same zachwyty o tej drukarce,
Ty pierwszy otworzyles mi oczy na pewne... mankamenty.
Napisz wiecej, please.

Pozdrawiam,

latet