Re: Epson R300

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 00:22:08 MET

Dnia Sat, 5 Feb 2005 23:32:02 +0100, latet napisał(a):

> Ekranik to dla mnie malo pozyteczny bajer,
> ale przeciez R300 ma ekranik!

R300 ma ekranik tekstowy. Masz możliwość dokupienia i podłaczenia 2,5''
ekranika za około 400 zł. Celem uzupełnienia tego co napisano na
comp.perophs.printers - drukarka nie zużywa tuszu przy każdym włączeniu,
ale co jakiś czas czyści głowice. Dlatego używając jej, praktycznie jej nie
wyłączam żeby nie zużywać tuszu na niepotrzebne czyszczenie. Jest w tej
drukarce jeszcze jedna okrutna rzecz - przy kazej wymianie pojemnika robi
test i zużywa nawet do 3% z KAŻDEGO pojemnika, staraj sie je wymieniać jak
najrzadziej:)

Pytałeś tez o koszty eksploatacji... Postanowiłem zrobić test i
wydrukowałem na drukarce 73 zdjęcia. Łącznie stan pojemników spadł o 161%.
Przy cenie pojemnika 70 zł daje to 1,54 za zdjęcie 10x15.

--
#Łukasz Ledóchowski GG:503647 lukled@tlen.pl
#http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10223
#7200.7 160GB 40GB | Epson C64