Re: Karta TV jak zapisac liste kanałów?

Autor: Walduss <tomekv6_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 03:19:20 MET

Użyszkodnik " ToMasz " wysilił się i naskrobał:

> Witam
> mam karte TVw kompie - winfast 2000 expert( czy cos podobnego) system
> windows XP
> Program do obsługi urzadzenia jest daremny, twórca powinien dostac zakaz
> tworzenia czegokolwiek. Mniejsza z moją opinia. Prosze, powiedzcie mi,
> jak moge wyeksportowac , zgrac, aktualną liste kanałów z ich nazwami, i
> wgrac to, zaimportowac po reinstalce windowsa
> ToMasz

...jedyne co mi przyszlo do glowy (mam ta sama karte) to przegrac na chama
caly katalog gdzies jako backup np.TVBackup.Po reinstalce instalujesz
karte od nowa i potem przegrywasz zawartosc katalogu TVBackup w miejsce
nowo zainstalowanej karty, nadpisujac wszystkie pliki.:) Chyba zadzialalo
nie pamietam dobrze.

--
Pzdr.
Walduss