Re: Jakiej marki Laptop

Autor: Łukasz Downar <sirdoniu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 01:14:06 MET

"Przemek" <szulo@buziaczek.pl> wrote in message
news:cu0f40$huq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Proszę o komentarze o markach laptopów. Ich wady zalety. Który najlepiej
> byłoby kupić a które należałoby omijać.

Witam

Zdecydowanie odradzam Actine. Pracowałem chwilke na takim i kiepsko to
wyglądało.
Z resztą już sam wygląd mówi wszystko no i fakt, że pakują do laptopa
nie-mobilny
procesor (np. Celeron 2.0) - porażka.
Ja mam Toshibe i bardzo sobie chwalę. Osobiście wole kupić sprzęt gorzej
wyposażony
ale lepszej marki niż użerać się potem z serwisem. Moja Toshiba nie miała
np. WiFi ale
dołożyłem do niej później odpowiednią kartę na miniPCI i już jestem w pełni
mobilny!
Jedna uwaga - jeśli będziesz planował podobną operację z dołożeniem WiFi na
miniPCI
zwróć uwagę czy laptop ma wbudowaną antenę - odkręcasz klapkę pod spodem i
tam
powinny być 2 kabelki - zazwyczaj czarny i biały. Bez tego dołożenie takiej
karty będzie
niemożliwe. Nie wszystkie laptopy mają anteny (np. HP9020nx czy jakoś tak).
No chyba, że jesteś na tyle kasiasty, że od razu Centrino kupisz.

Pozdrawiam
Doniu