Re: Jakiej marki Laptop

Autor: .bartee <bkubica_at_web-kernel.net>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 13:42:19 MET

> Ja mam Toshibe i bardzo sobie chwalę. Osobiście wole kupić sprzęt gorzej
> wyposażony
> ale lepszej marki niż użerać się potem z serwisem. Moja Toshiba nie miała
> np. WiFi ale
> dołożyłem do niej później odpowiednią kartę na miniPCI i już jestem w
> pełni mobilny!
> Jedna uwaga - jeśli będziesz planował podobną operację z dołożeniem WiFi
> na miniPCI
> zwróć uwagę czy laptop ma wbudowaną antenę - odkręcasz klapkę pod spodem i
> tam
> [...]

zgadzam sie w 100%
i kupujac toshibe ktora ma w standardzie np. 2 lata latwo za ponad 100 EURO
wykupic gwarancje na dodatkowe 2 lata. Toshiba tak jak pozostali producenci
(sa i tacy ktorzy daja tylko 6 miesiecy) daje roczna gwarancje na baterie,
gdyz
bateria jest urzadzeniem chemicznym.

. pozdrawiam, .bartee