Re: Zawieszanie kompa a IRQ

Autor: marcin <mbarty_at_[beztego>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 01:09:36 MET

On Sat, 5 Feb 2005 00:58:50 +0100, Brodi wrote:

> bt chodzi bardzo niestabilnie pod XP
> jeśli się da to w biosie przypisz wolne irq ręcznie, a sieciówke zazwyczaj
> wpinam w przedostatni slot PCI. Skąd wyczarować irq ? wyłącz porty COM USB
> itp :-)

a jak to zrobic? probowalem przypisac recznie, ale nie bardzo mi to
wychodzilo... INT PIN [nr] Assignment, o to chodzi?
wylaczanie portow... tez probowalem (IRQ Activity Monitoring)
wiesz z ktorym slotem "wspoldzielony" jest przedostatni (u mnie piaty)? z
tego co wiem, to dwa pierwsze se niezalezne, nastepne juz sa
wspoldzielone... w instrukcji do plyty (shuttle ak31) oczywiscie tego nie
ma.

pozdrawiam
marcin