Re: Proline KAtowice - kupował ktoś?

Autor: MiW <miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 21:13:23 MET

> Dobre pytanie, przyłączam się do niego:) Jutro zamierzam u nich
> kompa
> złożyć, Teraz dylemat, Katowice czy Gliwice?

GLIWICE W ZADNYM RAZIE !
NIGDY NIE SKLADAJ TAM KOMPA !
Co najwyzej kup same czesci...
Obsluga tragiczna. Podejscie do klienta zenujace.
Skladaja tydzien (dokladnie tyle - 7 dni). Masakra po prostu... Tylko
te ceny :)

Co do Katowic - to chyba zalezy od tego, u kogo kupujesz. Ja kupowalem
monitor i bylo szybko, sprawnie i bezbolesnie. W Gliwicach zawsze byly
takie lub inne jaja (najczesciej stalem jak kolek przez 15min. bo
gostek sobie z kims rozmawial przez telefon).

--
pzdr.
MiW