Re: Proline KAtowice - kupował ktoś?

Autor: Janusz <jb23.nospam.pl_at_alpha.net.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 07:59:27 MET

On Thu, 3 Feb 2005 21:54:55 +0100, Przemolo wrote:

> Czy polecacie ten sklep? Chciałem kupić u nich nagrywarkę DVD ale słyszałem,
> że sporo ludzi narzeka na ten sklep (pewnie szczegolnie gdy trzeba cos
> reklamowac)...

W Proline w Gliwicach balbym sie cokolwiek kupic.
Przy mnie gosciu kupowal plyte glowna, grafa, nagrywarka (w sumie
ponad 1500zl) i kabelek do niej. Sprzedawca sie spytal czy 40 zylowy
czy 80. A ze gosciu sie nie znal to sie spytal: "a jaka jest roznica".
I dostal odpowiedz: "do tej nagrywakri to zadna, tylko w cenie (12zl
kontra 25).
Wiec facet mowi, ze chce tanszy.
Zaplacil, a jak go dostal do reki to patrzy... i stwierdzil, ze jest
jakis dziwny, bo u niego jest taki, ze takie malutkie kabelki sa.
I ze on jednak chce taki.
NO to sprzedawcy zrobili WIELKI LAMENT, ze oni teraz musza korekty
wprowadzac. Az znalazl sie jeden spec, ktory autorytatywnie
stwierdzil, ze: "Nie trzeba nic wystawiac".
Reszta sie zdziwila: "Jak to?"
a ten gostek... "klient dostal co chcial, wiec o co chodzi?"
No i klient poszedl sobie... Jak dla mnie paranoja...

--
Pozdrawiam,
Janusz