Re: Wybór LCD

Autor: Dariusz <darekzal.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 09:43:10 MET

Maciej Loret <maciej.loretx@plusnet.pl> napisał(a):

> Witam.

> Przejrzałem od końca grudnia i niewiele znalazłem.

> nie

   Dwa miesiące temu też stałem przed podobnym dylematem, też przeszukałem
sieć pod kątem negatywnych opinii dotyczących modeli LCD i zdecydowałem się na
19" Belineę ( 10 19 06 )i jak na razie jestem zadowolony.

>EIZO - ceny powyżej zdrowego rozsądku ;)<
  Tak jak i Belinea korzysta z matryc Samsunga

 Polecam stronę www.mva.pl ( pewnie zaglądałeś ?).
   Pzdr
  Dariusz