Re: Wybór LCD

Autor: Maciej Loret <maciej.loretx_at_plusnet.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 07:08:21 MET

Witam.

> a) przejrzeć listy na tej grupie z rok wstecz

Przejrzałem od końca grudnia i niewiele znalazłem.

> b) postawić obok dowolnej Belinei dowolny dobry monitor (nie tajwański,
nie
> koreański i nie składak)

Wtedy musiałbym zostać przy 17". A tu, na grupie 17" i 1280x1024, to nie
najlepsza kombinacja.
A jeśli 17", to zostaje chyba tylko wspomniana przeze mnie Iiyama, bo NEC
NEC LCD1770NX i Philips Philps 170P5ES mają matryce TN (zgadza się?). Sony
również nie znalazłem. EIZO - ceny powyżej zdrowego rozsądku ;) Może
ewentualnie ViewSonic VP-171b? Ale ten z kolei trudno dostępny

A ta Iiyama, dobra? Bo niektórzy strasznie narzekają ostatnio na firmę.
Gwarancja wydaje się dobra na tle innych producentów, mam rację?
Jak/jakim programem najlepiej sprawdzić (i co konkretnie) monitor?
(sub)pixele, równomierność podświetlenia, regulacje?

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret