Re: Postawić na Intela czy AMD

Autor: MariuszH <marhuz_at_zwm.punkt.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 21:23:08 MET

[CIACH]

Hej !
Sam mam AMD i ogólnie jestem zadowolony. W tym przypadku brałbym te P4.
Jednak chciałbym zaznaczyć że sam procesor to nie wszystko jeżeli chcesz
mieć szybki i stabilny system. Można powiedzieć że na każdym elemencie
komputera można się "przejechać". I dlatego należałoby się chyba bardziej
skupić na doborze odpowiedniej płyty głównej czy pamięci.
Co do Windows64 - rozwiązanie na przyszłość - jeżeli ktoś chce wykorzystać
zalety 64 bitów to oprócz samego systemu będzie potrzebował także
64-bitowych aplikacji. W innym przypadku nie będzie większej różnicy w
działaniu jak na 32-bitach.
Pozdrawiam
MH