Re: Postawić na Intela czy AMD

Autor: _HEARTSHADE_ <heartshade_at_wirtualnapolska.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 20:42:41 MET

Użytkownik "MŁ"
> Który procesor - waszym zdaniem - powinienem wybrac aby osiągnąć większą
> wydajność i pewnoś, że wszystko będzie działać bezproblemowo?

Jest to pytanie w stylu : kupic AUDI czy BMW

I tylko mlotki udziela Ci konkretnej odpowiedzi ze wskazaniem na jakakolwiek
platforme.
Jezeli zrobisz wszystko jak nalezy to zarowno AMD jak i INTEL spelnia Twoje
oczekiwania.
Opowiesci o optymalizacji programow pod konkretna platforme wlozyc mozna na
polke miedzy
bajkami.

Gdybym ja mial taki dylemat to raczej wzialbym AMD, czynnikami 'za' bylyby :
Cena i Przyszlosc.

HS