Re: Wolne przesylanie danych - siec lokalna

Autor: ZAQ <ZAQx_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 15:56:07 MET

Michal Bien napisał(a):

> Przepraszam ze tak napisze, ale inaczej trudno: nie udawaj glupszego
> niz jestes. To wcale nie jest smieszne. Przeciez doskonale wiesz o co
> chodzi - umiejetnosc wnioskowania z kontekstu jest jednym z podstawowych
> wyznacznikow inteligencji. Jesli ktos udaje ze tego nie potrafi - wystawia
> sam sobie zle swiadectwo.

Sorry, że się wtrącam, ale spuść no szefie nieco z tonu. Ja rozumiem, że w
dzisiejszych czasach trudno o poczucie humoru, ale bez przesady!
Co do wnioskowania - to najwyraźniej Ty masz z tym problemy, bo chyba
większość użytkowników tej grupy właśnie z kontekstu, bądź widząc takie cuś
- :)) - dość szybko zorientowała się, że to _żart_.

--
	Pozdrawiam,
	Paweł