Re: Radeon 9600Pro by Gigabyte 128/128

Autor: krimisek <krimisek(no_spam)_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 15:55:30 MET

> zbieram sie do kupna tejze karty i tak chodze i rozgladam sie, szukajac
> wersji z koncowka DU (moze znajde)
> az dzis w jednym ze sklepow kolo pokazuje mi ta grafike i kopara: tylko
> pasywne chlodzenie zero wiatraka tylko radiator. ze niby jakies nowe..
tylko
> tak szczerze czy to wystarczy?? czy poprawili technologie na tyle ze juz
sie
> tak nie grzeje?? co Wy na to??

Pomysl!! Skoro dali sam radiator to chyba sie nie spali bo to psulo by
wizerunek firmy chyba wiedza jakie chlodzenie jest wystarczajace. BTW bez
zmiany chlodzenia nie bedziesz mogl podkrecac (tak przypuszczam)

--
[ Abit NF7-S + Athlon XP-MP 1,45v 2500+@2200MHz + 2x 256MB Twinmos ]
[ LG FLATRON 795FT Plus + Radeon 9000pro 64MB 128bit@322/239 ]