Re: Temperatura CPU

Autor: M <majeranekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 15:48:46 MET

 Użytkownik "BQB" napisał:

> Masz temperatury z socketu (zewnętrzny czujnik) wyższe, niż ze środka
> procesora? Ja bym temu nie ufał wogule. W środku procesora jest znacznie
> cieplej niż na zewnątrz.

Witaj!

  Też mnie to dziwi zawłaszcza, ze na "poczatku" czyli 3 miesiace temu bylo
odwrotnie:-) uzywam everestu(bo asusowy probe nie pokazuje diody). I wtedy
dioda zawsze przeganiala socket o 2-3 stopnie ale tez wtedy chodzilo wszystko
na fsb 215 i vcore 1.95 bez rewleacji jesli chodzi o stabilnosc - prime sie
wywalal po 9 godzinach a i temperatury siegaly 58 stopni. Mozliwe ze
sie "dogrzało" wszystko ze soba. Organoleptyczne pomiary temperatury zdaja sie
byc zgodne z tym co pokazuje everest;-))

P.S. Przedmuchalem radiator powietrzem i temperatura jeszcze spadla o 2
stopnie:-) sporo bylo syfu.

pozdrawiam M