Re: Temperatura CPU

Autor: .::Plombos::. <cemrzbyegf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 15:49:43 MET

Podajacy(a) sie za **M** napisal(a) spod adresu:
<majeranekWYTNIJTO@op.pl> co nastepuje:

> Gratuluje odblokowanego mnoznika;-)...

dziekuje :-)

>wedlug mnie powinienes podniesc napiecie rdzenia az prime przestanie
>wywalac i przeleci sie 24h przez proca bez bledu,

rzeczywiscie jest to kwestia Vcore.
podnioslem do 1,65 i jest OK, (oczywiscie nie testowalem jeszcze 24h :-)
ale na razie nie wywala bledow)
nawet na 11x200 przy Vcore 1,7V jest w raczej w porzadku.

>co do napiecia pamieci to zalezy
> jakie masz?? ale u mnie pracuja na default i jest ok

pamiatki w podpisie, zadna rewela ale na razie chodza (w palnie zmiana
na dual)

> Mam semprona 2800+ 12x166 kreconego na 12x200 v core 1.8 i temp. nie
> przekraczaja 50 z socketu i 48 z diody wiatrak pentagram 80cu

Ja sam juz nie wiem.
Moze plyta zle odczytuje temp. z diody albo procek sfiksowal.
U mnie w stresie (Prime) po podnisieniu Vcore do 1,65V po dluzszej
chwili temperatury wynosza 44C socket 82C dioda!! (przy obrorach max
czyli 3000rpm)
Prawie 40C roznicy?

> P.S. Moze warto zdjac radiator oczyscic, moze lekka polerka, dobra
> pasta (polecam ceramique) i zalozyc wszystko od nowa;-)

na pewno sprobuje, tylko musze jakas lepsza paste nabyc bo w tej chwili
mam TITAN silver.

wczesniej procek chodzil na K7S5A i temp z socketa wynosila ok 50C, wiec
ciekawe jaka byla z diody. Moze sie przegrzal? No i na poczatku
zalozylem odwrotnie stary wentylator, dzieki czemu plyta pare raze
wylaczyla mi kompa (temp z diody 90C)

pozdrawiam

--
^^^^^^^^^^^^  *PLOMBOS*  adres m@ilowy w ROT13 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^