Re: Temperatura CPU

Autor: M <majeranekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 08:57:33 MET

Uzytkownik Plombos napisał:

> Obecnie chodzi na 12,5x166 czyli 1466@2080MHz
> przy 200x11 memtest chodzil 1,5godz bez bledow ale Prime po niecalej
> minucie zawieszal system.

Gratuluje odblokowanego mnoznika;-)... wedlug mnie powinienes podniesc
napiecie rdzenia az prime przestanie wywalac i przeleci sie 24h przez proca
bez bledu, co do napiecia pamieci to zalezy jakie masz?? ale u mnie pracuja na
default i jest ok

> W tej chwili nie podnosilem Vcore ani Vmem, ale zastanawia mnie
> temperatura.
> Nie wiem, moze to normalna temp. (55-58 diode) przy obrotach wentylatora
> rzedu 2000rpm

Mam semprona 2800+ 12x166 kreconego na 12x200 v core 1.8 i temp. nie
przekraczaja 50 z socketu i 48 z diody wiatrak pentagram 80cu 2000obr/min -
oczywiscie w stresie. W tej chewili komp chodzi godzine i temp socket 35 dioda
32.

pozdrawiam M

P.S. Moze warto zdjac radiator oczyscic, moze lekka polerka, dobra pasta
(polecam ceramique) i zalozyc wszystko od nowa;-)