Problem z odświeżaniem ASUS Radeon 9600XT/TVD

Autor: Arek <ariusz_at_polbox.com>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 12:58:48 MET

ASUS A7N8X-E, AMD 2500 Barton, 512 DDR, ASUS Radeon 9600XT/TVD, Windows
2000.
Mam następujący problem:
W niedzielę oglądałem sobie filmy przez TV-out, wszystko było ok. W
poniedziałek po włączeniu kompa zauważyłem że zawęził się obraz (w pionie) i
zmieniła się częstotliwość odświeżania (OSD monitora pokazuje 50 Hz) podczas
startu systemu. Właściwe odświerzanie (85 Hz) i rozdzielczość włącza się
dopiero przy okienku logowania Windows. Co może być przyczyną? Proszę o
pomoc.
Arek.