Re: Notebook ASUS'a z prockiem Athlon'a.

Autor: SotY <soty_at_pf.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 07:07:32 MET

kornaky wrote:
<cut>
> Rozmawiałem z kiloma osobami, które mi mówiły, żeby nie kupować laptopa z
> procesorami AMD bo się strasznie grzeją. Z drugiej strony to jest "mobilny"
> procek, który podobno jest dużo chłodniejszy od tych tradycyjnych AMD'ków.
> Sam raczej słabo siedzę w temacie, dlatego proszę - poradźcie co wybrać!
> Czy rzeczywiście odczuję temperaturę AMD w np. głośniejszej pracy wiatraków?
> Czy może nie ma o co zastanawiać i jeżeli A2 jest szybszy to go po prostu
> brać? Powiedzcie coś bo już zbaraniałem :-)

Mam HP z Bartonem 2800+ mobile i podcas normalnej pracy (internet, word,
excel) wiatrak na procku sie calkowicie wylacza bo system spowolnia go
do 533 MHz a wlacza sie dopiero gdy sie go czyms obciazy. Wiatrak dziala
na dwoch poziomach obrotow - pierwszy delikatnie slyszalny, drugi
slyszalny wyraznie ale nie przeszkadzajacy. Jezeli masz wybierac miedzy
Athlonem a Celeronem to nie ma sie co zastanawiac i bierz AMD ale jezeli
masz kase zeby dolozyc do Pentium M (Centrino) to tez sie nie wahaj bo
warto.

--
SotY