Notebook ASUS'a z prockiem Athlon'a.

Autor: kornaky <kornaky_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 23:47:29 MET

Witam wszystkich.
Chcę kupić notebooka Asus'a i waham się między dwoma modelami
A2532DcB http://www.notebooki.wroc.pl/konf_note.php?id=51
A3517LB http://www.notebooki.wroc.pl/konf_note.php?id=124
Zasadnicza różnica (oczywiście oprócz ceny) to platforma.
A2532DcB - AMD Athlon XP 2800+,
A3517LB - Intel Celeron M 330 1,5.
Poza tym ten pierwszy - A2 ma osobną grafikę: Radeon M 9200 Pro - 32 Mb
VRAM,
a A3 zintegrowaną: Intel 855 GM AGP 4x DVMT 16-64 Mb.

Rozmawiałem z kiloma osobami, które mi mówiły, żeby nie kupować laptopa z
procesorami AMD bo się strasznie grzeją. Z drugiej strony to jest "mobilny"
procek, który podobno jest dużo chłodniejszy od tych tradycyjnych AMD'ków.
Sam raczej słabo siedzę w temacie, dlatego proszę - poradźcie co wybrać!
Czy rzeczywiście odczuję temperaturę AMD w np. głośniejszej pracy wiatraków?
Czy może nie ma o co zastanawiać i jeżeli A2 jest szybszy to go po prostu
brać? Powiedzcie coś bo już zbaraniałem :-)

Pozdrawiam Kornaky.