Re: wysoka temp. AMD

Autor: Raku <raku_at_amigos.kom.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 23:09:21 MET

Użytkownik LookAss napisał:
> Mam niekręcony procesor AMD Athlon XP 2600+, płytę główną Gigabyte GA
> 7N 400 L i cooler Gigabyte 3D Cooler Ultra GT (2600 obr./min.). Przy
> tym zestawie mam temp. 57 C w spokoju i 64 C w stresie. Nie jest to za
> dużo? Co może być źle (wentylator jest dobrze założony, dobra jest
> ilość pasty)?

faktycznie - potwierdzam, że troche zawyża - ale ja opanowałem
temperature :)

Kupiłem do tego Bartona Pentagrama 100 CU :) - temp o jakieś 5 stopni
mniej :).
Do tego zainstalowałem nowego SpeedFana - jest tam fajna opcja obniżania
taktowanai FBS na np. 100 Mhz jak procek jest nieużywany.
I teraz w tej chwili mam 44-45 stopni - w stresie max 55.

--
Raku