Re: LG GSA-4160B vs NEC 3520A

Autor: Damianin <damianin_wytnij_to__at_wp.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 23:08:58 MET

Przemolo napisał(a):

> Ogólnie się z Tobą zgadzam - w sumie w chwili obecnej niezbędna mi nie jest
> i mogę poczekać na jakiś nowszy - miejmy nadzieję bardziej udany model :)

Ale skoro "raczej na grupie chwalą" to po co czekać? Jak by się
przyjrzeć nagrywarkom dvd to nie ma niestety ideału. Albo kretyńska
nazwa ("BenQ") albo tornado w kompie ("Liteon") mało odporne na wahania
napięcia. Neki podobno słabiej odczytują dane, zapisują rewelacyjnie.
Samsungi awaryjne (co raczej nie dziwi). Toshiby... to teraz praktycznie
Samsungi. Pioneery, TDK powyżej kwoty jaką jest sens obecnie wydać na
dvd. To samo Plextory. Zostają Philipsy, Sony, które jednak są spotykane
rzadziej. No i jest jeszcze LG której dvd są też jest niby chwalone...

P.S. Także stoję przed wyborem nagrywarki dvd. Nec - Toshiba - LG -
Sony(?).

--
Pozdrawiam
Damian.