Re: LG GSA-4160B vs NEC 3520A

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 22:44:16 MET

Użytkownik "Jakub "Quetz" Lambrych" <a@b.com> napisał w wiadomości
news:ctorp3$3k5$1@inews.gazeta.pl...
> Szanowni Grupowicze,
>
> stoję przed decyzją zakupu nagrywarki. Niestety na googly w archiwum
> dużo postów na ten temat nie ma (ostatni z 6 stycznia). Może zatem po
> miesiącu coś się wyklarowało i chciałbym was spytać, któy model wybrać.
>
> Wszystko przmeaiwa za LG, ale hmm...wszystko co mam LG jest lipne, wiec
> mam opory. Macie może jakieś doświadczenia z powyższymi nagrywarkami?
> Będę wdzięczny za wszlekie sugestie.

Moze warto zaczekac na nowy model NEC 3530? Moze poprawia jeszcze problemy,
jakie wystepowaly przy odczycie niektorych plyt...
Ogolnie z tego co widze na Grupie, Nec jest raczej polecanym napedem - byc
moze dlatego, ze wiele osob go posiada... no ale tez na pewno dlatego, ze
jest niezly - gdyby bylo inaczej to nie polecaloby go az tylu Grupowiczow.
Osobiscie tez sie przymierzam do zakupu czegos ale moze poczekam na 3530...