Re: LG GSA-4160B vs NEC 3520A

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 10:17:59 MET

Użytkownik "Przemolo" <przemolo@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ctot7c$d50$1@inews.gazeta.pl
> Użytkownik "Jakub "Quetz" Lambrych" <a@b.com> napisał w wiadomości
[...]
> Moze warto zaczekac na nowy model NEC 3530? Moze poprawia jeszcze
> problemy, jakie wystepowaly przy odczycie niektorych plyt...
> Ogolnie z tego co widze na Grupie, Nec jest raczej polecanym napedem
> - byc moze dlatego, ze wiele osob go posiada... no ale tez na pewno
> dlatego, ze jest niezly - gdyby bylo inaczej to nie polecaloby go az
> tylu Grupowiczow. Osobiscie tez sie przymierzam do zakupu czegos ale
> moze poczekam na 3530...

Jasne - w stadzie lepiej, prawda? A co się stanie jak kupisz tego
NEC-a - będziesz pisał jak oni. I potem kolejny pytacz napisze, że
"gdyby było inaczej, to nie polecało by go tylu grupowiczów..." ;->.

P.S. LG robi ostatnio bardzo udane nagrywarki. Samsung robi ostatnio
bardzo udane dyski twarde. Może czas już przestać iść za stadem?

/odpowiadając zmień px na pl/