Re: Proc - pytnie

Autor: Newsy <slipko1_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 17:34:02 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:ctoc55.98.1@Hobby.od.19.lat...

> Tyle, ile wynika z różnicy zegarów. Ale tego C900 możesz podkręcić do 1200
> wtedy różnicę znacznie odczujesz. A tak BTW, to wydajność kompa zależy
> również od innych rzeczy, jak np. ilość RAM'u, szybkości HDD itp.
> wszystko zależnie od programów których używasz.
>
> Głownie odczuwam niedosyt podczas pracy z CorelDraw i PhotoShop , mam
słabiutka grafe i zmieniam ja na GF4/64MB
    ramu mam 256MB i wiecej nie bedzie bo plyta nie widzi kosci 256 / mam
jedna 128 a druga 256, ale widzi ja jako 128 /
    dlatego mysle nad zmiana proca, bo moge dostac 900Mhz za niewielka kase
/80 zeta/ i zastanawiam sie czy wiele na tym zyskam???
pozdr.-Krogulec