Re: Sredni zestaw komputerowy

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 17:18:59 MET

JackEK <sdwd@pol.esp> zapodał(a):
> no chyba oszalales

Każdemu się może zdarzyć.

> - Samsung SATA 160 GB - tylko i wylacznie.

Mały asortyment masz w sklepie :>

> Cichszy, chlodniejszy, tanszy - jednym slowem lepszy

- nie kupuję na razie dysków SATA - nie mam potrzeby, nie czuję korzyści
(poza przepływem powietrza); do tego odchodzi mi problem ze sterownikami
róznymi (często używam linuksa)
- w ostatnim czasie (tj, przeciągu 1.5 roku) do firmy doszło
 ok. 35 dysków WD - jestem bardzo zadowolony
(jak na razie jeden padł).

Może to zaszłości historyczne i mocno obiektywne podejśćie: ale mam uczulenie
na padające słowa w jednym zdaniu: "samsung" i "dysk twardy".
Sorry, ale ta marka jest dla mnie dosyć nisko: jak kupuję, to: WD, Seagate, Maxtor,
ale Samsug mnie nie bawi.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl