Skleić 2 płyty...

Autor: Tofik <pafio_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 17:28:59 MET

No właśnie, mam w domu 3 identyczne płyty (konkretnie z Diablo 2:Expansion
Set), nie wiem jakim cudem, ale wszystkie sa popękane(tzn. jedna całkiem ,
prawie na pół, a dwie pozostałe:jedna na skraju, a druga od środka). Tak się
zastanawiam, jakby to zrobić żeby uratować zawartość zgrywając trochę z
jednej płyty, a troche z drugiej.Na dodatek płytki są zabezpieczone
SecuRom'em v 4.8... Jakieś pomysły? Może ktoś słyszał o programie który
potrafi tworzyć obraz "na raty" (nawet jeśli nie ruszy zabezpieczonych płyt
to i tak chętnie bym się pobawił ,może dorzucenie jakiegoś rodzynka do byle
jakiego obrazu coś by pomogło.Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam

Tofik