Re: AMD Athlon 2000+ przegrzany ???

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 09:53:27 MET

McSwirus napisał(a):
> Wpadł mi w ręce komputer z procesorem AMD Athlon 2000+
> procesor się przegrzewał osiągając około 75 stopni (może więcej)
> i restartował. Po zmianie coolera ma emperaturę w stresie 53 st C
> jednak ma dziwne objawy, windows xp potrafi sam sie resetnąć.
> Po wejściu do BIOS'u potrafi się zawiesić !!!

to stanowczo za dużo, taki AMD u mnie w jednej z maszynek pracuje od
38-54 przy bardzo długim stresie, chyba że rdzeń procka uszkodziłeś
lekko, to takie objawy mogą występować + mase innych ;)

> Czy to może być przyczyna przegrania go wcześniej ???
> BIOS resetowałem, ustawienia SETUP DEFAULTS.
> Przy pierwszym wejściu do BIOS'u wykazuje temp. 38 st C
> i potrafi się zawiesić. Przy kolejnej próbie wejścia do BIOS'u
> działa OK, rozgrzewa się do 48 st C i działa poprawnie.

pewnie źle przyczepiony radiator lub za duzo pasty nachlapane albo jej
totalny brak, sprawdź czy dociśnięty jest radiator do procka