Re: AMD Athlon 2000+ przegrzany ???

Autor: McSwirus <mcswirusBEZTEGO_at_interia.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 11:09:04 MET

> to stanowczo za dużo, taki AMD u mnie w jednej z maszynek pracuje od
> 38-54 przy bardzo długim stresie, chyba że rdzeń procka uszkodziłeś lekko,
> to takie objawy mogą występować + mase innych ;)
>
> pewnie źle przyczepiony radiator lub za duzo pasty nachlapane albo jej
> totalny brak, sprawdź czy dociśnięty jest radiator do procka

Radiator to taki wielki pentagram,
najpierw się montuje blachę na podstawce procka
potem stawia się radiator na procku
i wkręcając śruby dociska się go do proca.
Dokręcałem równomiernie, blaszka docisjkająca
poddawała się bardzo sprężyście. Pasty dałem bardzo mało
na środku rdzenia procka. Rdzeń przed montarzem
nie miał wyszczerbień.

Teraz procek też osiąga jak u Ciebie około 53 st C
przy długim stresie.

McSwirus