AMD Athlon 2000+ przegrzany ???

Autor: McSwirus <mcswirusBEZTEGO_at_interia.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 09:47:41 MET

Witam grupowiczów !

Wpadł mi w ręce komputer z procesorem AMD Athlon 2000+
procesor się przegrzewał osiągając około 75 stopni (może więcej)
i restartował. Po zmianie coolera ma emperaturę w stresie 53 st C
jednak ma dziwne objawy, windows xp potrafi sam sie resetnąć.
Po wejściu do BIOS'u potrafi się zawiesić !!!

Czy to może być przyczyna przegrania go wcześniej ???
BIOS resetowałem, ustawienia SETUP DEFAULTS.
Przy pierwszym wejściu do BIOS'u wykazuje temp. 38 st C
i potrafi się zawiesić. Przy kolejnej próbie wejścia do BIOS'u
działa OK, rozgrzewa się do 48 st C i działa poprawnie.

McSwirus