Re: LCD vs CRT zużycie prądu

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 01:12:24 MET

Calme wrote:

> Witka
> Nurtuje mnie takie pytanie - jakie moga byc oszczednosci na zuzyciu energii
> elektryczne - dajmy na to na miesiac po przesiadce ze starego wysluzonego
> 17" CRT (dokladnie jest to AOC 7Glr - niestety nie mam instrukcji zeby
> looknac ile zre) na 19" LCD (najprawdopodobnie Iyama albo Eizo)

Nie wiem jak twój AOC - ja używałem kiedyś CRT NEC'a na Diamandtronie NF
kóry AFAIR "zużywał" skromne.. 120W . Nie muszę chyba dodawać że po
przesiadce na LCD 15" (mimo że było ono starej generacji, dość
"prądożerne") pobór mocy spadł /ponad/ trzykrotnie. W twoim przypadku
będzie to pewnie róznica rzędu x2 , ale to się już chyba da odczuć na
rachunku.

> Pozdrawiam
> Calme

Pozdrawiam