LCD vs CRT zużycie prądu

Autor: Calme <calme_nospamme_at_pf.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 20:03:38 MET

Witka
Nurtuje mnie takie pytanie - jakie moga byc oszczednosci na zuzyciu energii
elektryczne - dajmy na to na miesiac po przesiadce ze starego wysluzonego
17" CRT (dokladnie jest to AOC 7Glr - niestety nie mam instrukcji zeby
looknac ile zre) na 19" LCD (najprawdopodobnie Iyama albo Eizo)
najb by mnie interesowalo gdyby ktos w praktyce wlasnie takie zmiany
poczynil i jak teraz wygladaja jego rachunki za prad ??
Czas siedzenia przy kompie dziennie jest rozny ale przyjmijmy ze srednio
okolo 3 -4 godzin max
Bede dzwieczny za wszelkie odpowiedzi

Pozdrawiam
Calme