modyfikowany firmware SOHW1653S

Autor: proxy boy <webtrust_at_o2.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 00:46:22 MET

Wiem, ze nowy firmware do LiteOn SOHW 1653S
oznaczony numerem CS09 nie zawiera wsparcia dla
plyt Esperanza DVD-R ... widzialem tez na sieci info
i link do strony na ktorej byl modyfikowany firmware
CS09 ... niestety po polaczeniu sie z tym linkiem
okazalo sie, ze pliku nie ma ... Moja serdeczna prosba
o info czy jego zdjecie bylo spowodowane tym, ze
ten tweakowany firmware byl wadliwy ? A jesli jest
OK to serdeczna prosba zeby ktos go wrzucil gdzies
na jakis serwerek ponownie - przeciez to jest tylko
jakies 500 kb - w ostatecznosci prosba o przeslanie
go na moj priv ...

dzieki
proksio